منو دسته‌بندی

تهدید دوباره اسلام ستیز هلندی این بار به مصادره قرآن

اسلام ستیز هلندی

«گریت وایلدرز» رهبر حزب راستگرای تندروی «آزادی» هلند دوباره در اظهارات تحریک آمیز خود ضد مسلمانان اعلام کرد که همه نسخه های قرآن در هلند را جمع آوری و مصادره خواهد کرد.

وایلدرز در اظهارات موهن جدید خود ، قرآن را به کتاب «نبرد» «آدولف هیتلر» رهبر آلمان نازی تشبیه کرد.

وی ادامه داد: نازی، یهودیان را مورد آزار و اذیت قرار داده و کتابهای مقدس آنها را مصادر کرده بود و باید این اقدام را با مسلمان حاضر در هلند انجام داد.

رهبر حزب «آزادی» هلند وعده داد که به نیروهای امنیتی دستور جمع آوری و مصادره قرآن از منازل مسلمانان را خواهد داد تا اسلام به آزادی دینی دعوت نکند.

این اظهارات وایلدرز برای کسب آرای تندروها و شخصیت های ضد اسلامی در انتخابات پارلمانی هلند است که قرار است مارس 2017 میلادی در این کشور برگزار شود.

اجرای این ادعای گرت وایلدرز درصورتی است که حزب وی در انتخابات پارلمانی پیروز شود و وی به عنوان نخست وزیر هلند انتخاب شود.

گفتنی است، گریت وایلدرز از سال 1998 میلادی عضو مجلس نمایندگان هلند است. وی در 27 مارس سال 2008 میلادی فیلم ضد اسلامی «فتنه» را پخش کرد که با واکنش شدید مسلمانان روبه روی شد و برخی مسلمانان افراطی وایلدرز را تهدید به مرگ کردند، به همین دلیل پلیس در یک مدت از وی مراقبت کرد.

مدیر کل سایت حوزه علمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *