منو دسته‌بندی

خانه محیط زیست دانشگاه تهران افتتاح شد

خانه محیط زیست دانشگاه تهران همزمان با روز جهانی محیط زیست در دانشکده محیط زیست این دانشگاه افتتاح شد.مجتبی اردستانی رییس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران در این مراسم گفت: به مناسبت روز جهانی محیط زیست و با هماهنگی ستاد توسعه پایدار شهرداری تهران مقرر شد در دانشگاه تهران نیزمانند تعدادی دیگر از دانشگاه‌ها و مناطق شهرداری، خانه محیط زیست افتتاح شود.
وی در ادامه افزود: در خانه محیط زیست با همکاری استادان و دانشجویان مباحث زیست محیطی بررسی‌‌ و ایده‌‌پروری‌های لازم در این باره صورت می‌گیرد و از طریق ستاد توسعه پایدار شهرداری تهران، ایده‌های عملی پرورش یافته در مناطق مختلف شهری از آنها استفاده می‌شود.
جعفری قائم مقام ستاد محیط زیست شهرداری تهران، نیز در این مراسم گفت: بعد از ابلاغیه مقام معظم رهبری در حوزه محیط زیست و موضوعات مرتبط با این حوزه شهرداری تهران با رویکرد توسعه پایدار و جلب مشارکت مردم، متخصصان را در کمک به مدیریت شهری در محلات ۳۵۴ گانه شهر تهران، با ایجاد خانه‌های محیط زیست، در دستور کار قرار داد.
وی با اشاره به افتتاح خانه محیط زیست در دانشکدۀ محیط زیست دانشگاه تهران گفت:خواستار مشارکت تمامی استادان و دانشجویان به عنوان یک شهروند فعال و متخصص در حوزه محیط زیست هستم.
با افتتاح خانه محیط زیست در دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، قرار است این محل به عنوان مرکز علمی برای ایده‌پردازی تعیین شود تا استادان، دانشجویان و متخصصان بتوانند دیدگاه‌های خود را در این زمینه با شهرداری به اشتراک گذارند.

مدیر کل سایت حوزه علمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *