منو دسته‌بندی

خبرگزاری رسا: «مدیر مدرسه علمیه سفيران هدايت ابوطالب: اسلام انقلابی با منافع مستکبران در تضاد است»

خبرگزاری رسا مصاحبه ای با حجت الاسلام سینایی، تولیت حوزه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(س) ترتیب داد و نوشت:

 

مؤسس سفيران هدايت ابوطالب(ع) گفت: انقلابی بودن یعنی حرکت در مسیر امام راحل که همان طریق اسلام ناب محمدی(ص) است، اسلام انقلابی که با منافع مستکبران در تضاد باشد.
حجت‌الاسلام مجيد سینایی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ابوطالب(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با طلاب و علمای استان تهران درباره انقلابی بودن حوزه ها گفت: متاسفانه در کشورهای اسلامی مستکبران توانسته اند مراسم های مذهبی اسلام از جمله حج، نماز و … را طوری شکل بدهند که کمترین آسیبی را متوجه مستکبران کند تا به نفع خودشان باشد.
وی افزود: آنچه می تواند نماز و روزه را موثر کرده و بر خلاف مستکبران باشد تنها عنصر انقلابی بودن است که باید در تمامی جوامع اسلامی به مراسم های مذهبی اضافه شود، چرا که در این صورت تمام ماهیت نماز و … تغییر خواهد داد.
موسس سفيران هدايت ابوطالب(ع) ادامه داد: انقلابی بودن یعنی حرکت در مسیر امام راحل که همان طریق اسلام ناب محمدی(ص) است، اسلام انقلابی که با منافع مستکبران در تضاد باشد.
وی اضافه کرد: روحانیان برای هدایت دینی و سیاسی جامعه باید ابتدا دین و سیاست را آن گونه که اسلام ناب محمدی(ص) بیان کرده به طور کامل بشناسند، سپس به آن عمل کنند.

 

7

سینایی اظهار داشت: پیاده شدن اسلام ناب محمدی(ص) در جامعه نیاز به یک الگوی عملی دارد تا افراد جامعه بتوانند در این زمینه حرکت کنند.
مؤسس سفيران هدايت ابوطالب(ع)، درباره اقدامات انجام گرفته از سوی حوزه علمیه در فضای مجازی عنوان کرد: کارهای بسیاری در این زمینه صورت گرفته که متاسفانه کافی نیست.
وی ادامه داد: در فضای مجازی مطالبی درباره تجارت، فرهنگ، اقتصاد و … به صورت تهاجم فرهنگی دیده می شود، بنابراین در این زمینه احتیاج به گسترش شبکه ها و طراحی وب سایت و سایت ها است که شبهات دینی را در قالب رمان، داستان، بازی، کلیپ کوتاه و … برای نسل جوان تهیه کند.
سینایی تاکید کرد: برای گسترش و حضور در فضای مجازی نیاز به همکاری گسترده وزارت ارشاد و نهادهای مرتبط است، همچنین افزون بر طلاب متخصص باید افراد کارشناس در این زمینه نیز ورود کنند و در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری شود.

مدیر کل سایت حوزه علمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *